Perheen juhlat

Hautajaiset ja siunaustilaisuudet

Merimieskirkon työntekijät palvelevat surun kohdatessa. Hautajaiset voidaan järjestää merimieskirkolla tai muualla Iso-Britanniassa ja Irlannissa. Voit pyytää pappia toimittamaan hautaan siunaamisen tai toimimaan avustajana, mikäli siunauksen toimittaa muu paikallinen pappi tai uskonnollisen yhteisön edustaja.

Ilmoita hautaustoiveesta pastorillemme sopivan päivän varmistamiseksi. Näin varmistamme yhdessä kaikille sopivan aikataulun ennen kuin hautajaisvieraita on ennätetty kutsua esimerkiksi Suomesta asti.

Hautajaisista ja hautaan siunaamisista vastaa Lontoon merimieskirkon suomalainen pappi Marjaana Härkönen.

Muistotilaisuus

Muistotilaisuus voidaan järjestää merimieskirkon tiloissa joko hautajaispäivänä tai muuna ajankohtana.

Muistotilaisuuden yhteydessä kirkolla voidaan järjestää myös tarjoilu. Tarjoilusta voi ottaa yhteyttä palveluvastaava Mervi Mattilaan.