Kahvila

Lontoon suomalaisen merimieskirkon sykkivä sydän on tunnelmallinen kahvilamme. Maistuisiko korvapuusti, karjalanpiirakka tai kuppi kahvia? Viikonloppuisin ja tilauksesta tarjoamme myös vaihtuvaa suomalaista kotiruokaa.

Voit ostaa kahvilan tuotteita myös kotiin vietäväksi. Kysy lisää tuotteista palvelutiimiltämme: kitchen@merimieskirkko.fi

Pystymme vastaamaan yhteydenottoihin vain aukioloaikojen puitteissa. Tarkistathan myös aukioloaikamme ennen kuin matkustat kirkolle.

Huom! Vietämme kaksi kertaa vuodessa myyjäisiämme, jolloin suljemme kirkon muutamaksi viikoksi valmisteluiden, myyjäisten ja purun ajaksi. Tarkista maalis- ja marraskuussa poikkeusaikataulut täältä.

Valikoima

• Korvapuusteja
  • Karjalanpiirakoita munavoilla
  • Vaihdellen: voisilmäpullia, dallaspullia
  • Kausituotteita: laskiaispullia, runebergintorttuja, munkkeja
  • Viikonloppuisin suomalaista lounasta, kuten makaronilaatikkoa, pinaattilettuja, lohikeittoa

Usein tarjolla on myös vegaaninen ja gluteeniton vaihtoehto, jota voit erikseen tiedustella keittiöstä.

Tilaa kahvilatuotteita

Lisätietoa tuotteista:
Elli Niemeläinen, keittiötyöntekijä
+44 20 7237 4668 (kirkon vastaanotto)
elli.niemelainen@merimieskirkko.fi

Lisätietoja palveluista: