Majoitus

Lontoon merimieskirkko Rotherhithessa tarjoaa ystävällisen ja turvallisen majapaikan lähellä Lontoon keskustan nähtävyyksiä. Kirkon majoitushuoneista voit ostaa yksittäisen petipaikan tai varata vaikka koko hostellihuoneen.

Varaa majoitus laittamalla sähköpostia: kitchen@merimieskirkko.fi.

Ryhmämajoituksissa ole yhteydessä palveluvastaava Mervi Mattilaan: mervi.mattila@merimieskirkko.fi.

Yleistä majoituksesta

• Kirkolla on kaksi neljän hengen majoitushuonetta, joista voi varata sänkypaikkoja.
  • Vuodepaikka neljän hengen huoneessa:
    £35 / hlö / yö.
  • Huoneissa on kerrossängyt, suihku ja wc.
  • Huoneista löytyy jääkaappi ja vedenkeitin.
  • Majoitushintaan sisältyvät lakanat, pyyhe ja nettiyhteys.
  • Kahvila, TV ja lehdet ovat majoittujien käytössä kirkon aukioloaikoina.
  • Mikäli haluat saunoa majoittuessasi kirkolla, voit varata paikan yleiseltä saunavuorolta tai yksityisvuoron tästä linkistä. (Saunavuorot ovat varattavissa noin kuukauden etukäteen.)
Vaalea kolmikerroksinen rakennus, jonka lipputangossa SUomen lippu.

Majoitusehdot

• Majoittujan tulee saapua kirkolle aukioloaikojen puitteissa.
  • Mikäli saapuminen tai lähtö ajoittuu aukioloaikojen ulkopuolelle, on siitä sovittava erikseen henkilökunnan kanssa.
  • Myöhemmin kuin aukioloaikoina saapumisesta veloitetaan ovenavausmaksu £20–50 saapumisajasta riippuen.
  • Majoitus maksetaan saavuttaessa koko ajalta. Avain luovutetaan raha- (£20) tai passipanttia vastaan.
  • Huoneen tulee olla tyhjä ja avaimet palautettu viimeisen majoitusyön jälkeisenä aamuna klo 11 (check-out).
  • Mahdollinen peruminen tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen saapumista, muuten veloitamme majoituksesta.