Sauna

Lontoon paras suomalainen sauna löytyy merimieskirkolta – tervetuloa löylyihin.

Aito suomalainen sauna lämpiää kirkolla tiistaista sunnuntaihin. Voit varata joko paikan yleiseltä saunavuorolta, tai itsellesi ja seurueellesi yksityisvuoron. Ja ei huolta, meillä saa heittää löylyä!

Huomaathan, että varaussysteemimme on muuttunut. Saunavuorojen varaus tapahtuu nyt tämän linkin kautta.

Huom! Vietämme kaksi kertaa vuodessa myyjäisiämme, jolloin suljemme saunan muutamaksi viikoksi. Tarkista maalis-, huhti- ja marraskuussa poikkeusaikataulut täältä.

Yleistä saunasta

Voit varata joko paikan yleiselle saunavuorolle, tai itsellesi ja seurueellesi yksityisvuoron.

Huomioithan myös, että saunaan mahtuu max. 8 hlöä.

Tuothan mukanasi oman laudeliinan/istuinalusen ja pyyhkeen.

Yleiset saunavuorot

Yleisten saunavuorojen hinta on £12/hlö.
Varaa paikkasi tästä linkistä.

Miesten yleiset saunavuorot ovat tiistaisin ja torstaisin kello 18-19.30, lauantaisin kello 16.30-18 ja sunnuntaisin 18.30-19.30.

Naisten yleiset saunavuorot ovat keskiviikkoisin ja perjantaisin kello 18-19.30, torstaisin kello 14-15, lauantaisin kello 18.30-19.30 ja sunnuntaisin 16.30-18.

Yksityiset saunavuorot

Yksityiset saunavuorot ovat varattavissa:
Ti-Pe: 14–15/15.15-16.15/16.30-17.30
La-Su: 12-13/13.30-14.30/15-16
Varaa saunavuorosi tästä linkistä.

Hinnat: Yksityissauna viikolla £25 / 2 hlöä / tunti, viikonloppuisin £28 / 2 hlöä / tunti. Lisähenkilöt £10/hlö/tunti, ja saman perheen lapset (alle 6v.) saunovat ilmaiseksi.

Huomaathan:

• Varaamme yhden saunavuoron kerrallaan per varaaja.
  • Muistathan perua vuorosi viimeistään vuorokautta ennen varaustasi. Perumatta jätetystä vuorosta peritään täysi hinta.

Saunan säännöt

• Toimi saunatiloissa turvallisesti ja henkilökunnan ohjeita noudattaen. Saunan asetuksiin saa koskea ainoastaan kirkon henkilökunta.
  • Muista aina:
    – Peseytyä suihkussa saippuaa käyttäen ennen saunaa
    – Käyttää laudeliinaa saunassa istuessasi
    – Pesuaineita tai muita kemikaaleja ei saa viedä saunan puolelle. Myös tuoksuöljyt ovat kielletty.
  • Heitä puhdasta löylyvettä kiukaan kiville löylykauhalla maltillisesti ja nauti löylystä. Löylynheittokilpailut on kielletty – kuuma höyry aiheuttaa palohälytyksen.
  • Saunatiloihin ei saa viedä lasipulloja.
  • Jätä saunatilat ja pukuhuone siistiksi seuraavia käyttäjiä varten.