Tule mukaan

Vapaaehtoiseksi kirkon tapahtumiin ja toimintaan

Ilman vapaaehtoistemme erilaisia aikaa ja työpanosta emme voisi toteuttaa kaikkea sitä toimintaa ja varainkeruuta, jota tällä hetkellä teemme. Vapaaehtoisten voimin voimme myös laajentaa toimintamuotoja, esimerkiksi tarjoamalla uusia ryhmiä tai tapahtumia yhteisölle.

Olemme yhteisö, jonka ytimessä ovat ihmiset, ja olemme äärettömän kiitollisia jokaiselle vapaaehtoisellemme. Kysy lisää vapaaehtoisuudesta työntekijöiltämme, eli palveluvastaavalta, sosiaalikuraattoreiltamme tai papiltamme.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Paikallisvapaaehtoiseksi palvelutiimiin

Vuoden aikana vapaaehtoisia tarvitaan palvelutiimissä monenlaisissa tehtävissä:

• kiireapuna kassalla ja kahvilassa
  • saunakulttuurin kohottajana
  • tapahtuma-apuna keittiössä tai grillillä
  • järjestelijänä kaupassa inventoidessamme varastoa
  • puutarhan hoitajana

Kiinnostaisiko sinua tulla auttelemaan joskus tai säännöllisemmin tällaisiin tehtäviin?

Ota yhteyttä palveluvastaavaamme Mervi Mattilaan.

Paikallisvapaaehtoiseksi muihin tiimeihin

Otamme mieluusti vapaaehtoisia myös muihin tiimeihin erilaisiin tehtäviin. Kiinnostaisiko sinua tulla vetämään ryhmiä, auttamaan tapahtumassa tai lisätä hengellistä toimintaamme?

Etsimme esimerkiksi musikantteja, kiinteistön ylläpitäjiä, tietokonevelhoja, jumalanpalvelusavustajia, avustajia erilaisiin projekteihin, pyhäkoulun ohjaajia.. unohtamatta alueen tapahtumia ja verkkovapaaehtoisuutta.

Ota yhteyttä sosiaalikuraattoreihin halutessasi lisätietoa vapaaehtoisuudesta sosiaalityön tiimissä ja pappiimme hengellisestä työstä.

Myyjäisvapaaehtoiseksi

Haluatko tulla valmistelemaan ja olemaan osa Britannian suurinta suomalaistapahtumaa? Etsimme aina vapaaehtoisia joulu- ja pääsiäismyyjäisiimme. Myyjäisvapaaehtoisuus on myös mukava tapa tutustua uusiin ihmisiin ja moikata tuttuja, jotka ovat tulleet ympäri maata vierailemaan myyjäisissä.

Tarvitsemme vapaaehtoisia valmisteluajalle, konttipäivänä tavaroita kantamaan, itse myyjäisiin sekä myyjäisten purkua varten. Valmistelutehtäviä ovat esimerkiksi myyjäishyllyjen rakentaminen, tavaroiden paikoilleen laittaminen, kirkon siivous ja koristelu. Myyjäisissä tarvitsemme vapaaehtoisia grillille, kassoille, keittiöön, kahvilaan ja auttamaan asiakkaita eri puolilla kirkkoa.

Ilmoittaudu myyjäisvapaaehtoiseksi Lontoon sosiaalikuraattorille Eerikalle. Olemme kiitollisia kaikesta ajasta, jonka voit lahjoittaa.

Vuosivapaaehtoiseksi Lontooseen

Kiinnostaisiko sinua vuosi vapaaehtoistyössä Lontoossa? Etsimme uusia vuosivapaaehtoisia aina muutaman kerran vuodessa.

Vuosivapaaehtoiset ovat mukana pyörittämässä merimieskirkon kahvilaa, kauppaa ja saunaa sekä majoitustoimintaa. Lisäksi he ovat mukana merimieskirkon säännöllisessä toiminnassa ja tapahtumissa.