Miten meille löytää?

Lontoon merimieskirkko sijaitsee Rotherhithessa, Lontoon SE eli South East -alueella melko lähellä keskustaa, Thames-joen eteläpuolella.

Metroasemalaituri, jonka lattialla lukee Mind the gap.

Lähimmät pysäkit ovat:
– metropysäkki Canada Water (Jubilee-linja, Underground)
– kaupunkijunapysäkki Rotherhithe (Overground)
– bussipysäkki Neptune Street / St Olave Estate (bussit 188, 47, P12)
– bussipysäkki Rotherhithe Station (bussit 381, C10)
– bussipysäkki Canada Water (bussit 1, 199, 225)

Osoitteemme on 33 Albion Street, Rotherhithe, London SE16 7HZ.
Katso kartta Googlemapsista. Huomaa, että riittää kun laitat osoitteeksi postikoodin SE16 7HZ.

Over- tai Undergroundilla
Kirkkoa lähin juna-asema on London Overgroundin Rotherhithen asema. Asemalta ulos astuessasi ylitä katu (Brunel Road), kulje talojen välistä seuraavalle poikkikadulle Albion Streetille, käänny oikealle ja sinun pitäisi jo nähdäkin Suomen lippu.
Keskustasta on sujuva yhteys myös Jubilee-metrolinjalla (metro = Underground / Tube). Kirkkoa lähin Jubilee-linjan metroasema on Canada Water, josta on kirkolle noin 500 metrin matka. Lisätietoja liikenteestä saat TFL:n sivuilta. Erityisesti viikonloppuisin kannattaa tarkistaa onko matkareitilläsi suunniteltuja korjaustöitä.

Kirkolle voi ajaa omalla autolla, mutta pysäköinti maksaa ja kadulla ei ole välttämättä vapaata parkkipaikkaa. Lähin muutaman tunnin ilmainen parkkimahdollisuus on Surrey Quaysin ostoskeskuksen parkkialueella