Tule mukaan

Liity Lontoon merimieskirkon tukijäseneksi

Liittymällä tukijäseneksi mahdollistat osaltasi työmme jatkumisen ja saat itsellesi hyvää mieltä ja hyviä jäsenetuja. Merimieskirkon tukijäsenenä olet mukana tekemässä hyvää.

Hymyilevä nainen osoittaa ilmoitustaulua, jossa lukee punaisin kirjamin Thank you for your support.

Tukijäsenenä varmistat toimintamme

Liittymällä merimieskirkon tukijäseneksi voit tukea työtämme. Tukijäsenenä olet mukana varmistamassa, että Lontoon merimieskirkko säilyy kaikille avoimena kirkkona, turvallisena yhteisönä ja olohuoneena.

Haluamme pitää kirkon ovet avoinna palleroille, senioreille, perheille, saunojille, kotimaataan ikävöiville ja keskusteluapua kaipaaville – sekä monille muille: ettei kukaan jäisi yksin! Työmme tavoitteena on vahvistaa yhteisömme jäsenten hyvinvointia ja ennaltaehkäistä syrjäytymistä. Olemme mukana ilossa, surussa ja tavallisessa.

Tukijäsenmaksut vuodelle 2023 ovat:

• henkilöjäsen 50 £
  • muut taloudessa asuvat aikuiset 15 £.

Näin voit liittyä:

Voit liittyä helpoiten tukijäseneksi Charity Check Out -lahjoitussivumme kautta.

Tukijäseneksi voi liittyä myös 1) täyttämällä kirkon vastaanotosta löytyvän jäseneksiliittymislomakkeen (tai lähettämällä meille nimesi ja yhteystietosi) ja 2) maksamalla tukijäsenmaksun joko kirkon vastaanottoon, pankkitilillemme tai postitse shekillä.

Tukijäsenmaksu on voimassa aina kalenterivuoden loppuun.

Lämmin kiitos tukijäsenyydestäsi – se on meille tärkeä!

Merimieskirkon tukijäsenenä saat:

• 10 % alennuksen kauppamme tuotteista
  • olla tukemassa vuonna 1880 alkanutta työtämme Ison-Britannian ja Irlannin alueella asuvien ja liikkuvien suomalaisten ja Suomen ystävien parissa

Kun annat jäseneksi liittymisen yhteydessä sähköpostiosoitteesi, saat tietoa uusista jäseneduista, tarjouksista ja mahdollisista muutoksista käytännöissä. Tukijäsenyysasioita hoitaa ja lisätietoja niistä antaa Marjaana Härkönen.