Merimieskirkon Suomi-kauppa Lontoossa

Kaipaatko ruisleipää, suklaata, salmiakkia tai tolua? Suomi-kaupastamme löydät Lontoon laajimman valikoiman suomalaisia elintarvikkeita, herkkuja ja muita tuotteita.

Kysy lisää tuotteista palvelutiimiltämme: kitchen@merimieskirkko.fi

Pystymme vastaamaan yhteydenottoihin vain aukioloaikojen puitteissa. Tarkistathan myös aukioloaikamme ennen kuin matkustat kirkolle.

Huom! Vietämme kaksi kertaa vuodessa myyjäisiämme, jolloin suljemme kirkon muutamaksi viikoksi valmisteluiden, myyjäisten ja purun ajaksi. Tarkista maalis- ja marraskuussa poikkeusaikataulut täältä.

Valikoima

• pakastettuja ruisleipiä, karjalanpiirakoita
  • hapankorppuja, ruissipsejä
  • pakastettuja lenkkimakkaroita, nakkeja
  • Auran sinappia, hernekeittoa
  • salmiakkia, suklaata ja muita suomalaisia makeisia
  • puolukkaa ja mustikkaa pakastimesta
  • erilaisia hilloja
  • puurohiutaleita, ruisjauhoja
  • suomalaisia lahjatavaroita ja Muumi-tuotteita
  • gluteenittomia tuotteita

Osoite: The Finnish Church in London
33 Albion Street
London SE16 7HZ

Kysy tarkemmin tuotteista palvelutiimiltämme: kitchen@merimieskirkko.fi

Palvelutiimimme koostuu vakityöntekijöistä ja vapaaehtoisista. Vastaamme kyselyihin aukioloaikojen puitteissa.

Myyjäiset

Tuomme tuotteita Suomesta kaksi kertaa vuodessa, kun järjestämme suurmyyjäiset: keväällä ja marraskuun lopussa. Myyjäisten suuruudesta kertoo se, että Suomesta tuodaan Lontooseen tuotteita kaksi rekkakontillista. Tervetuloa kokemaan myyjäisten tunnelma!

Huom: Saatat huomata, että kauppamme varasto on vähimmillään juuri ennen myyjäisiä. Varmistathan tuotteiden saatavuuden ennen tuloasi kirkolle.

Muita palveluita