Tue Merimieskirkon työtä lahjoittamalla

Merimieskirkko toimii ystäviensä tuen varassa, ja arvostamme kaikkia lahjoituksia. Rahoitamme toimintaamme muun muassa lahjoituksilla, kolehdeilla, myyjäisten ja tapahtumien tuotoilla sekä myymällä palveluita. Varainhankinnalla turvataan kirkon mahdollisuus toimia ja tehdä hyvää.

Lisäksi STEA tukee Merimieskirkon sosiaalityötä ja saamme Opetus- ja kulttuuriministeriöltä tukea kiinteistön kunnossapitoon.

Auta meitä auttamaan, tee kerta- tai kuukausilahjoitus!

Ryhmä iloisia lapsia käsissään laatikko, jossa kukantaimia.

Kirkon toimintaa voi tukea taloudellisesti mm. seuraavilla tavoilla:

• Osallistumalla kirkon tapahtumiin ja juomalla kupin kahvia korvapuustin kera
  • Poikkeamalla Suomi-kaupassa hakemassa ruisleipää ja salmiakkia.
  • Ryhtymällä kuukausilahjoittajaksi itsellesi sopivalla summalla tai tekemällä kertalahjoituksen täältä.
  • Liittymällä kirkon tukijäseneksi.
  • Laittamalla rahaa kolehtiin. Jos olet UK:n veronmaksaja, voit lahjoittaa haluamasi summan Gift Aid -kuoressa.
  • Ostamalla itsellesi tai läheisellesi nimikkotuolin kirkkosalista £130. Tuolin selkänojaan asennettavan metallilaatan tekstin voi ilmoittaa pastorillemme.

Pankkiyhteystietomme

Lahjoitukset ja maksut kirkolle

Voit tehdä kerta- tai kuukausilahjoituksen kirkolle, tai maksaa muita maksuja kirkolle näillä pankkiyhteystiedoilla.