Vuokrattavat tilat

Etsitkö tilaa Lontoon keskustassa tapahtumallesi, kokouksellesi tai juhlallesi? Eliksen, Antin ja kirkkosalit toimivat loistavina vuokrattavina tiloina, joita käyttämällä tuet myös merimieskirkon toimintaa.

Eliksen sali

Eliksen sali on erinomainen tila kokouksia ja työskentelyä varten. Kokoontumaan mahtuu helposti 6-10 henkilöä, ja voit tilata kirkolta myös catering-palvelut kokouksellesi.

Antin sali

Syntymäpäiväjuhlat vai ristiäisten, häiden tai hautajaisten vastaanottotila? Antin salimme on kätevä monikäyttötila, johon saat kattauksen 25-30 henkilölle. Siirrettävien huonekalujen avulla voit muokata tilaa helposti.

Kirkkosali

Konsertti, häät tai muu suurta tilaa vaativa tilaisuus? Kirkkosaliimme mahtuu kokoontumaan suurempikin juhlaväki.

Ylätasanne

Loistava tila pienimuotoiseen kokoukseen, ja hyvä lisä Antin tai Eliksen salin vuokriin. Tämän pöydän äärellä on istunut Sauli Niinistökin!

Kahvila

Kahvilan voit vuokrata itsenäisenä tilana tai yhdistettynä terassin tai kirkkosalin tilavuokriin. Kauniit Marimekon liinamme luovat lämmintä suomalaista tunnelmaa.

Terassi

Terassin voit vuokrata itsenäisenä tilana tai yhdistettynä kahvilan tai kirkkosalin tilavuokriin. Varsinkin kesällä tämä toimii juhlien mukavana lisätilana.

Ota yhteyttä!