Lontoon merimieskirkon kirkkotoimikunta

Kirkkotoimikunta on joukko Isossa-Britanniassa asuvia suomalaisia, jotka tukevat ja kehittävät Lontoon merimieskirkon toimintaa ja tapahtumia. Kirkkotoimikunnan jäsenet myös rakentavat yhteistyötä muiden yhteisöjen ja järjestöjen kanssa, esimerkiksi Ulkosuomalaisparlamentin, Suomi-Seuran ja CoScan -järjestön kanssa.

Kirkkotoimikunta kokoontuu 3-8 kertaa vuodessa, nykyään pääasiassa verkossa. Toimikausi on 4 vuotta.

Kirkkotoimikunnan puheenjohtaja 2023-2026 on Tina Falzon ja jäseninä ovat Juha Iso-Sipilä, Ulla Lewman, Maaret Ojalehto (varapuheenjohtaja), Hilkka Phillips ja Marja Zabiega. Henkilökunnan edustajana kirkkotoimikunnassa on Mervi Mattila. Kirkon johtaja toimii kirkkotoimikunnan esittelijänä ja sihteerinä. Lisäksi kirkkotoimikunta voi halutessaan kutsua kokouksiin asiantuntijajäseniä tarpeen mukaan.