Kevätiltamat

Kohdeyleisö Kaikki

Tapahtuman tyyppi:

Tapahtuman tyyppi: Kesäjuhla

Lauantaina 25.5. vietetään kevätiltamia klo 17 alkaen. Mikä sopisikaan keväisen lauantai-illan ohjelmanumeroksi paremmin kuin musiikilliset iltamat! Tervetuloa siis Lontoon merimieskirkolle nauttimaan yhteisestä ajasta, musiikista, runoista ja ohjelmasta klo 17 alkaen. Luvassa on muun muassa yhteislaulua, kotimaisen runouden klassikoita sanoin ja sävelin sekä muita musiikkiesityksiä. Grilli kuumenee myös terassilla!

Tietoniekoille ja leikkimielisille on luvassa osallistavaa visailua! Paikalla on myös elävä Finnhits-jukeboxi.

Ohjelmasta vastaavat Heidi ja Niilo Rantala.

Heidi Rantala on draamapedagogi ja teatterintekijä, joka vastaa visailusta ja iltamien ohjelmallisesta annista.

Niilo Rantala on toimittaja, musiikintekijä ja vuoden 2023 tangoprinssi sekä Lontoon merimieskirkon ystävä vuosien ajalta. Hän pitää huolen siitä, että kirkon flyygelin ääni kaikaa yli Rotherhithen.